Wie zijn wij?
Een vrijwilligersorganisatie
De Algemene Hulpdienst Buitenveldert is een vrijwilligers organisatie en biedt hulp aan elke bewoner van Buitenveldert. De vrijwilligers stellen daar graag een deel van hun tijd voor beschikbaar.De hulp die u krijgt is in principe gratis.
Soms wordt er echter een vergoeding gevraagd voor onkosten die een vrijwilliger heeft gemaakt (zoals bijvoorbeeld bij autovervoer).
Coördinatoren
De dagelijkse leiding van de Stichting Algemene Hulpdienst Buitenveldert is in handen van de Coördinatoren Marianne Versteeg en Pauline Mulder.
Privacy
Om uw privacy te beschermen zijn binnen de Algemene Hulpdienst Buitenveldert regels afgesproken. Voor onze dienst- en hulpverlening is het vaak nodig om bijvoorbeeld uw persoonsgegevens vast te leggen. In de privacyverklaring kunt u alle regels hierover terugvinden. Klik hier voor de privacyverklaring van de Algemene Hulpdienst Buitenveldert.
Informatie over de organisatie
De Algemene Hulpdienst Buitenveldert is opgericht in 1972. Begonnen als een commissie uit de Wijkraad verzelfstandigde de Algemene Hulpdienst zich bij de komst van de Deelraad naar een stichting.
De Hulpdienst bezit de ANBI-status ( RSIN 007600641).
Hieronder vindt u de documenten met informatie over het bestuur, het jaarverslag (met beleidsverslag) van 2012 t/m 2023:
- Beloningsbeleid
- Jaarverslag 2012
- Jaarverslag 2013
- Jaarverslag 2014
- Jaarverslag 2015
- Jaarverslag 2016
- Jaarverslag 2017
- Jaarverslag 2018
- Jaarverslag 2019
- Jaarverslag 2020
- Jaarverslag 2021 Algemene Hulpdienst Buitenveldert
Bestuur Stichting Algemene Hulpdienst Buitenveldert
Het bestuur van de Stichting Algemene Hulpdienst Buitenveldert bestaat uit:
Voorzitter: de heer Max van Praag
Secretaris: mevrouw Henny de Haan-Stoffels
Penningmeester: mevrouw Anne Molenaar-Cailleteau
Lid: mevrouw Caty Goldschmeding
Lid: de heer Ton Beekmans
Lid: mevrouw Annelies van der Zon
Laatst gewijzigd: